תפקיד אחראית מתנות

בכל משפחה יש את מי שמופקד על קניית מתנות. כשמתקרב חג כלשהוא, יש צורך למצוא מתנות לחגים, אם זה יום הולדת – צריך למצוא מתנה מקוריות ליומהולדת. כשמגיע יום נישואין של ההורים, כמובן אותו אחראי, שלרוב זו האחות הצעירה, שהיא מופקדת על מציאת מתנות מקוריות, היא צריכה למצוא מתנות ליום נישואין של ההורים עם דגש על מקוריות ויחודיות. כשמגיע יום הולדת של אחד האחים או האחיות, זו שוב מטלה שלה למצוא מתנה מיוחדת שתפתיע. ביום הולדת של ההורים היא צריכה למצוא מתנה לאבא או מתנה לאמא.
לרוב, אותה תפקיד במשפחה של מציאת מתנות מקוריות ומיוחדות די מתאים לאופי של הנושא בתפקיד. בדרך כלל היא או הוא, אוהבים את החיפוש אחר מתנות מקוריות, מאוד מתחברים לכל תרבות השפע והעיצובים השונים שיש בתחום המתנות. הם אוהבים לראות חידושים ולהיות החלוצים בכל תחום המתנות. הם יודעים היכן למצוא מתנות רומנטיות, מתנות לחגים, מתנות מיוחדות ושונות מכל מה שרואים ביום יום. והכי קשה יהיה להפתיע אותם במתנה ליום הולדת!! הם אוהבים את החיפוש, בין אם זה באינרטנט ובין אם זה חיפוש בחנויות חדשות שיש במושבים שונים מרוחקים מהמרכזים המסחריים.
כדאי מאוד להגדיר לאותם מחפשי המתנות, את התקציב שיש לעמוד בו, כי בתהליך החיפוש אחר מתנה מקורית, הם בהחלט יכולים ללכת לאיבוד מבחינת התקציב ולחרוג ממנו, והכל בטענה כי זו בהחלט מתנה מקורית ושונה, ורק הפעם חייבים לחרוג בשביל מתנה מיוחדת, ובדרך כלל הם צודקים, אבל מה לעשות, יש תקציב לכל מתנה וצריך למצוא מה שמתאים במסגרת המגבלות.

תנו להם להנות מחוויית החיפוש, וכשאתם תצטרכו לחפש למשל מתנה מקורית לגבר או מתנות רומנטיות לגבר או לאישה, תמיד תוכלו לפנות אל יודעי הדבר ולקבל מהם הכוונה.